DETOX SETÚBAL REVIEW



Darlings,

"Detox Your Mind & Body"

Today I am sharing here my 3 Days Detox program with Detox Setúbal Bonfim.This program includes for 3 days a complete meal plan with Juices,snacks,Soups & you will receive a printed program, with ingredients of everything.


Minhas queridas e meus queridos,

Hoje estou a partilhar convosco o programa de detox de 3 dias que experimentei com a Detox Setúbal Bonfim.

Este programa inclui um plano alimentar com sumos, snacks, sopas e recebem um programa impresso com todo o tipo de informação, ingredientes, etc.


3 DAYS DETOX PROGRAM:

 PROGRAMA DETOX 3 DIAS:















MY EXPERIENCE & THOUGHTS ABOUT THE PROGRAM:

My main goal was to detox my body not weight loss, but this program is ideal for both.

I liked the taste of the meals, My favorites were the Detox & Beauty Drink ( Detox e Bebida Beleza) & the Mushroom, Tomato Soup.

It was easy to follow the meal plan & I never felt hungry during the Detox program.

After the 3 days, I felt more light,energized.

The 3 days program cost around 87,50 € 

(32,50€ /day) & if you want to start a healthier lifestyle, loose weight & detox you can try out.


FIND OUT HERE THE PROGRAM


MINHA OPINIÃO PESSOAL & EXPERIÊNCIA: 


O meu objectivo principal foi fazer detox ao meu corpo e não perder peso.

Gostei do sabor das refeições, as minhas preferidas foram a bebida detox & beauty e a sopa de tomate e cogumelos.

Foi muito fácil de seguir o plano e nunca senti fome durante todo o programa detox.

Depois de 3 dias senti-me mais leve e revitalizada. 

Este programa de 3 dias custa 87,50€ e o de 1 dia 32,50€

 Se querem começar um estilo de vida saudável, perder peso e fazer detox, experimentem..




DETOX SETÚBAL BONFIM INSTAGRAM:

https://www.instagram.com/detoxsetubal_bonfim/?hl=en


© 2012-2021 Open Kloset By Karina All Rights Reserved (Photos & Content)

Thank you for Reading my Post and for the 
Love:)
Open Kloset By Karina

"True Beauty Comes From Within"
Obrigada por lerem o meu post e pelo Amor :)


My Instagram

Copyright © Open Kloset By Karina. Made with by OddThemes